Успіх

Як провести мозковий штурм через zoom

У світі коворкінг і віддаленої роботи наради, зустрічі та мозгоштурмы все частіше проходять в онлайн-форматі, наприклад, через Zoom та інші відеочати. Організувати такий захід в чомусь простіше, а в чомусь складніше, ніж оффлайн-зустріч – тут є свої особливості. Ми хочемо прояснити, щоб допомогти вам зробити мозгоштурмы ефективніше.

Заздалегідь продумайте мету і структуру

Визначтеся, для чого вам потрібен мозковий штурм, яке завдання він повинен вирішити, і який тип потрібно. На основі мети заздалегідь накидайте структуру розмови і намагайтеся дотримуватися її протягом усієї відеоконференції. Так всім учасникам буде простіше сприймати інформацію та генерувати ідеї. Постарайтеся заздалегідь задати собі питання, які проясняють, як буде проходити процес.

Переконайтеся, що співробітники занурені в робочу середу

Ми згадали Zoom – але взагалі-то для відеоконференцій використовуються і інші сервіси. Перед мозковим штурмом переконайтеся, що у всіх учасників встановлено і працює потрібне програмне забезпечення, що кожен розуміє, як з ним управлятися. Людям не повинно бути незручно в процесі обговорення. Якщо вони будуть комфортно орієнтуватися всередині середовища, то і результативність виявиться краще.

Утримуйте увагу учасників

Використовуйте різні інструменти і методи утримання аудиторії. Наприклад, адресно звертайтеся до учасників або відразу перевіряйте, хто запропонував ту або іншу ідею. Є й інші методи, від складних до кумедних – наприклад, призначити кожному людині роль і запропонувати її відігравати. Можна обережно стимулювати суперництво, наприклад, заохочувати тих, хто пропонує ідеї частіше або краще – але без осуду в бік інших співробітників, щоб не звести нанівець ентузіазм.

Дотримуйтеся правил етикету

Наприклад, не варто вести себе різко або тим більше грубити, не потрібно критикувати учасників – це може призвести до того, що співробітники почнуть нервувати і не зможуть створити хороші ідеї. Варто заздалегідь домовитися про єдиному каналі обміну інформацією під час мозгоштурма і користуватися тільки їм: це може бути чат, канбан-дошка, корпоративний месенджер або електронна пошта.

Мозковий штурм онлайн має велику перевагу: його можна проводити, коли співробітники знаходяться в різних місцях. Але періодичні оффлайн-зустрічі теж корисні і з ними допоможуть впоратися майданчики для заходів в мережі коворкінг .